GARANTII / RESTITUIRI: Garantia intra in vigoare incepand cu data livrarii produselor. Termenele de garantie si conditiile de baza sunt specificate pe documentul fiscal care insoteste marfa. In situatia unei reclamatii privind livrarea d.p.d.v. cantitativ sau calitativ, cumparatorul trebuie sa instiinteze furnizorul imediat dar nu mai tarziu de 2 (doua) zile lucratoare de la data receptiei coletului de la curier. Retururile produselor si restituirea contra-valorii acestora (daca e cazul) se vor opera dupa analiza Formularului de solicitare si a produselor returnate (daca e cazul), si reclamatia este acceptata de catre furnizor. Costul transportului de returnare al produselor se face pe cheltuiala cumparatorului. Nu se iau in considerare reclamatiile pentru articolele care nu sunt insotite de o Nota de constatare cu factura si chitanta din partea unui centru service autorizat pentru repararea produselor electronice si/sau electrocasnice de larg consum! Atentie: defectiunile fizice cauzate de socuri mecanice, lovituri, indoituri, sticla sparta, cabluri si firele taiate sau smulse din conectori, etc., nu sunt acoperite de garantie daca nu sunt semnalate in termen de 48 ore de la receptionarea produsului!